+90 (342) 323 70 75 info@buharaturizm.com.tr

1 - DOĞU KARADENİZ BATUM TURU ( 4 GÜN - 3 GECE )

Kişi Başı 750TL

2019-09-24 - 2019-09-29

DOĞU KARADENİZ KÜLTÜR VE BATUM TURU

TUR                           : DOĞU KARADENİZ KÜLTÜRÜ VE YAYLALARI

1. TUR TARİHİ              : 24.09.2019 ÇIKIŞ

TUR HAREKET YERİ : GAZİANTEP BUHARA TURİZM ÖNÜ.

HAREKET SAATİ       : 19:00

KONAKLAMA            : YARIM PANSİYON

GECELEME                : 4 GÜN - 3 GECE

GEZİLECEK YERLER  : SAMSUN - ORDU - FATSA - BOZTEPE - GİRESUN - GİRESUN ADASI - TRABZON - SERA GÖLÜ - ATATÜRK KÖŞKÜ - AYASOFYA MÜZESİ - SÜRMENE - OF - ÇAYKARA - UZUNGÖL YAYLASI - LUSTRA YAYLASI - GARASTER YAYLASI - RİZE - AYDER YAYLASI - POLAVİT ŞELALESİ - ZİLKALE - HOPA - SARP - GURCİSTAN - BATUM - ARTVİN - BORKÇA KARAGÖL - TORTUM ŞELALESİ - ERZURUM

KARADENİZ NEDEN BUHARA TURİZM İLE GEZİLİR ?

ÇOK İYİ BİLİYORUZ’Kİ KARADENİZ’E ÖMRÜNÜZ BOYUNCA BİR YADA İKİ KEZ GELİYORSUNUZ VE BUNA DEĞMESİNİ İSTİYORSUNUZ. SİZİN’DE ŞUNU BİLMENİZİ İSTİYORUZ Kİ; BİZİMLE HER GİDENİN MEMNUN AYRILIP, DAHA ÇOK İNSANI YAYLA TURU İÇİN ÖZENDİRMESİNİ İSTİYORUZ. BU YÜZDEN BİZ SİZE EN İYİSİNİ SUNABİLMEK İÇİN CANLA BAŞLA GAYRET EDİYORUZ. EN ÖNEMLİSİ BU TURDA DENEYİM EDİNECEKSİNİZ. YAYLA YAŞANTISINA, YAYLA KÜLTÜRÜNE VE FOLKLORUNA ÇOK YAKINDAN TANIK OLACAKSINIZ. YAYLALARDA İNSANLARLA SOHBET ETME FIRSATINIZ OLACAK, HORONA KATILIP TULUMUN EZGİSİ İLE COŞACAKSINIZ, YÖRESEL YEMEKLERİ TADACAKSINIZ, EN GÜZEL TATİL FOTOĞRAFLARINIZI ÇEKECEKSİNİZ, KARADENİZ’İN DOĞASINI TANIYACAKSINIZ… FOLKLORU, MÜZİĞİ, MUTFAĞI ve YAŞAM TARZI SADECE TANIMANIZI DEĞİL SİZİ BU YAŞAMIN İÇİNE SOKUP BİREBİR ETKİLEŞİM İÇİNDE OLMANIZI İSTİYORUZ. DİĞER TURLARDAN FARKLI OLARAK YENİ DENEYİMLERLE EVİNİZE DÖNMENİZİ İSTİYORUZ…

ORTA – DOĞU KARADENİZ & BATUM GEZİSİ

3 GECE / 4 GÜN

1.GÜN: 24 EYLÜL 2019 - GAZİANTEP ÇIKIŞ – GECE YOLCULUĞU

Saat : 19:00'da Acentemiz önünden hareket ile ikramlar eşliğinde Samsun'a doğru yola çıkıyoruz.

2.GÜN: 25 EYLÜL 2019 - SAMSUN İLK ADIM ANITI – BANDIRMA VAPURU – ORDU BOZTEPE TELEFERİK – SARAYBURNU CAMİ – BULANCAK

Samsun’da muhteşem Karadeniz manzarası eşliğinde alacağımız kahvaltını ardından, tam 100 yıl önce bu yıl İstanbul’dan umutsuzluğa umut olmak, çaresizliğe çare olmak ve karanlık yılları aydınlığa kavuşturmak adına, bir avuç subayın 19 Mayıs 1919’da ayak bastığı, Kurtuluş savaşının kıvılcımlarının atıldığı Samsun’u gezmeye başlıyoruz. Atamız ve silah arkadaşlarının, Samsunlular tarafından karşılandığı Tütün İskelesi Kurtuluş Yolu, Samsun halkının atamıza hediyesi Onur Anıtı ve Karadeniz’in Hırçın dalgalarına aldırmadan, Gazi Mustafa Kemal ve arkadaşlarını Samsun’a getiren Bandırma Gemisi’ni, Atamızın en sevdiği müzikler eşliğinde geziyoruz. Samsun’dan ayrılıyor, Sekizgen şapka ve yumurta topuk ayakkabıları ile ünlü Çarşamba ilçesinden geçerken, Yeşilırmak’ın deniz ile buluştuğu noktayı görüyoruz.  Birçok ünlü tarihçiye göre, Amazonların yaşadığı şehir olarak ifade edilen Terme ve Pontus Kralı Mitridat’ın kurduğu rivayet edilen Ünye ilçesi üzerinden, Efsane Altın Postun kaybolduğu şehir Ordu’ya varıyoruz. Mavi ile yeşilin buluştuğu Ordu’da; Karadeniz’in en güzel seyir terası konumundaki Boztepe’ye teleferik ile çıkıyor, Karadeniz ve Ordu’nun muhteşem manzarasına tanıklık ediyoruz. Türk kahvelerimizi içtikten sonra, “Kirazın Dünyaya Yayıldığı Şehirdir” Giresun diyor, Cumhuriyet sonrası Osmanlı tarzında yapılan ilk cami olma özelliğini taşıyan, Mekke’den Medine’ye uzanan kıble çizgisi üzerindeki Sarayburnu Camisi görüyor ve Bulancak’taki otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği BULANCAK BAŞOĞLU HOTEL

3.GÜN: 26 EYLÜL 2019 - GİRESUN KALESİ – KUZALAN ŞELALESİ – MAVİ GÖL – AKÇAABAT - AYASOFYA – ATATÜRK KÖŞKÜ – SÜRMENE

Kahvaltının ardından  Giresun Kalesini ve Karadeniz’de yaşanabilir tek ada olma özelliğine sahip Giresun Adasını panoramik olarak görüyor, Aksu deresini takiben yeşile boyanmış müthiş bir doğa örtüsü sahip Tabiat Parkı Kuzalan Şelalesi ile devam ediyoruz. 20 metreden akan görüntüsüyle fotoğrafçılar ve gezginler için uğrak noktası konumundaki Kuzalan Şelalesi gezimizi tamamlıyor, Cehennem Deresi Kanyonunda sodalı su ile tatlı suyun bir araya gelmesiyle oluşan muhteşem bir manzaraya eşlik edeceğimiz Mavi Gölü görmeye gidiyoruz. Turkuaz renkleriyle birçok ziyaretçiyi ağırlayan Mavi Gölden ayrılıyor, öğle yemeğimizi Meşhur Akçaabat Köftesi şeklinde alıyoruz. Öğle yemeğimizin ardından, Trabzon’da 257 yıl Kommenos Devleti’ne ev sahipliği yapmış, “Kutsal Bilgelik” anlamındaki Ayasofya’yı geziyoruz. Duvarlarda resmedilen freskleri rehberimizden dinledikten sonra, Zağnos Deresi eşliğinde 390 rakımda Soğuksu Mevkii’ne çıkıyoruz. 1890 yıllarda dönemin Rum Bankerleri tarafından Barok Mimaride yaptırılan, 1923 mübadele sonrasında Ata’mızın üç kez ziyaret ettiği Atatürk Köşkü’nü geziyoruz. Rehberimizin köşk anlatımı sonrasında, Çay Fabrikası ve Meşhur Sürmene Çakıları ve Bıçaklarını göreceğimiz dükkânımıza uğruyoruz. Bıçaklar hakkındaki bilgilerin alınması ve vereceğimiz kısa molanın ardından otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği ÇAYKARA PARK HOTEL

4.GÜN: 27 EYLÜL 2019 – UZUNGÖL – RİZE BEZ ATÖLYESİ – FIRTINA VADİSİ – ZİL KALE – ÇİNÇİVA – AYDER YAYLASI

Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından, çay bahçeleri ve kemençe eşliğinde Solaklı Vadisi’ni takiben Soğanlı Dağları’nın eteklerinde 1090 rakımlı Uzungöl’e varıyoruz. Seyir Terasından ladin ağaçları arasındaki Tabiat Koruma Alanı olan Uzungöl’ü fotoğraflayıp, Uzungöl’de serbest zaman diyoruz. Belirlenen saatte araçtaki yerlerimizi alıyor, Uzungöl’ü arkamızda bırakarak, Türkiye’nin en çok yağış alan ili Rize’yi panoramik görüp, yöresel dokuma tezgâhlarında 300 yıl öncesine dayanan Rize Bezinin işlenişini seyredeceğimiz atölyemize uğruyoruz. Tezgâh başındaki bayanlardan Rize Bezi hakkında bilgileri alıyor, Hemşin usulü yazmaları bağladıktan birçok gezgin tarafından ziyaret edilen ulusal ve uluslararası dergiye, gazeteye kapak olmuş olan Fırtına Vadisinin muhteşem dokusuna giriş yapıyoruz. Öğle yemeğimizi yöreye has lezzetler şeklinde aldıktan sonra dünyanın korunması gereken 200 ekolojik vadisinden biri olan ve endemik bitki türleri bakımından zengin bir faunaya sahip Fırtına Vadisi boyunca yolculuğumuzda, Rize’nin en küçük ilçesi Çamlıhemşin’den üzerinden Kaçkar dağları milli parkı sınırlardaki ‘’Bulut denizindeki Yayla’’ olarak tabir edilen deniz seviyesinden 1400 metre yüksekliğindeki Ayder Yaylasına çıkıyoruz. Gelintülü Şelalesi, Kalegon Mevkii, Aşağı Ambarlı Şelalesi ve Şenlik düzünü görüyor, Ayder Yaylası gezimizi tamamladıktan sonra, konaklama ve akşam yemeği otelimizde. AYDER YAYLASI

5.GÜN: 28 EYLÜL 2019 – GÜRCİSTAN BATUM TURU – ARTVİN – ERZURUM – GAZİANTEP

Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Ayder Yaylasından ayrılıyor, Gürcistan Batum turumuz için Sarp Sınır Kapısı’na hareket ediyoruz. Gümrük işlemlerimizi tamamlıyor Batum turumuza başlıyoruz. St. Andrew Heykeli ve Gonia Hisarını, Ters Bina ve Ardagani Gölünü görüp, şehir turumuza yürüyerek devam ediyoruz. Orta Cami, Osmanlı dönemi Fener Kulesi, Piazza Meydanı, St. Nicolas Kilisesi, Gürcüler için gücü simgeleyen Medea Heykeli, Avrupa Meydanı gezilerimizin ardından mola veriyoruz. Astroloji Saati, Poseidon’un Heykeli, Neptün Meydanı, Alfabe Kulesi, Kurban Said’in başyapıtı Ali ile Nino Heykeli gezileri sonrasında,  Batum Türkiye’ye geçiş işlemlerimizi tamamlıyor, Hopa üzerinden, Çoruh Nehri kenarında Borçka’da bizleri bekleyen minibüslerle Karagöl’e çıkıyoruz. Kıvrımlı yollar ve ahşap köy evlerini tamamlayan ladin, kızılağaç, köknar, ıhlamur ağaçları eşliğinde Mayasur ve Bandranala Şelalelerini izliyor, 1550 m yüksekliğinde Atanoğlu ve Heba Yaylası eteklerinde endemik türler bakımından zengin bitki örtüsüne sahip Tabiat Koruma alanı Karagöl’de doğa yürüyüşü ve fotoğraf çekimi için serbest zaman veriyoruz. Belirlenen saatte aracımızdaki yerlerimizi alıyor, Göne Dağı’nın yamaçlarında, ipek yolu güzergâhındaki Artvin’de; Livane Kalesi ve Kahvecioğlu Vakfı’nca yaptırılan 22 metre yüksekliğiyle Türkiye’nin en büyük Atatürk Heykelini ve Dünyanın 6. Büyük Set Barajı ünvanlı Deriner Barajını görüyor, Anadolu’nun en yüksek şehir Erzurum’a varıyoruz. Akşam yemeğimizi yöreye has çağ kebabı ve kadayıf dolması şeklinde aldıktan sonra Gaziantep’e doğru yolculuğumuza devam ediyoruz.

ÜCRET :

KREDİ KARTI 3 TAKSİT : 825 TL

KREDİ KARTI 6 TAKSİT : 900 TL

REZERVASYON SÜRESİ

ÖDEME ALINMADAN YAPILAN REZERVASYONLARDA OPSİYON SÜRESİ 3 GÜNDÜR.

ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLERİMİZ:

MERCEDES TRAVEGO VEYA TOURISMO OTOBÜSLER İLE TÜM ULAŞIMLAR.

3 GECE BELİRTİLEN OTELLERDE KONAKLAMA.

TOPLAM 4 SABAH KAHVALTISI – 3 AKŞAM YEMEĞİ.

1. GÜN SAMSUN'DA SABAH KAHVALTISI.

3 SABAH KAHVALTISI.(KONAKLAMA YAPILAN OTELLERDE)

3 AKŞAM YEMEĞİ. (KONAKLAMA YAPILAN OTELLERDE)

ARAÇ İÇİ İKRAMLAR.(ÇAY,KAHVE,KOLA,FANTA,MEYVA SUYU V.S.)

PROGRAMDA BELİRTİLEN TÜM TURLAR.

PROFESYONEL REHBERLİK HİZMETİ.

SEYAHAT SİGORTASI.

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLERİMİZ:

ÖĞLE YEMEKLERİ.

MÜZE & ÖREN YERİ GİRİŞ ÜCRETLERİ.

YAYLA ÇIKIŞ MİNİBÜS ÜCRETLERİ.

GÜRCİSTAN'A ÇIKIŞ FONU & ÜCRETİ.