+90 (342) 323 70 75 info@buharaturizm.com.tr

RAMAZAN BAYRAMINA ÖZEL DOĞU KARADENİZ & BATUM RÜYASI)... (BATUM KONAKLAMASI FARKIYLA) 7 GÜN - 5 GECE.

SATIŞ DEVAM EDİYOR
Kişi Başı 1795TL

2020-05-23 - 2020-05-30

DOĞU KARADENİZ & BATUM TURU

# BATUM KONAKLAMASI FARKIYLA #

TUR                           : DOĞU KARADENİZ KÜLTÜRÜ – YAYLALARI & BATUM.

TUR TARİHİ              : 23.05.2020 ÇIKIŞ

TUR HAREKET YERİ : GAZİANTEP BUHARA TURİZM ÖNÜ.

HAREKET SAATİ       : 22:00

KONAKLAMA            : YARIM PANSİYON

GECELEME                : 6 GÜN - 5 GECE

GEZİLECEK YERLER  :  AMASYA - SAMSUN - ORDU - FATSA - BOZTEPE - GİRESUN – KUZALAN ŞELALESİ – MAVİ GÖL – KULAKKAYA YAYLASI – GÖRELE - TRABZON - ATATÜRK KÖŞKÜ - AYASOFYA – SÜMELA MANASTIRI - SÜRMENE - OF - ÇAYKARA - UZUNGÖL YAYLASI - RİZE – ÇAMLIHEMŞİN - AYDER YAYLASI - POLAVİT ŞELALESİ - ZİLKALE - HOPA - SARP - GURCİSTAN - BATUM - ARTVİN - BORKÇA KARAGÖL - TORTUM ŞELALESİ - ERZURUM

KARADENİZ NEDEN BUHARA TURİZM İLE GEZİLİR ?

ÇOK İYİ BİLİYORUZ’Kİ KARADENİZ’E ÖMRÜNÜZ BOYUNCA BİR YADA İKİ KEZ GELİYORSUNUZ VE BUNA DEĞMESİNİ İSTİYORSUNUZ. SİZİN’DE ŞUNU BİLMENİZİ İSTİYORUZ Kİ; BİZİMLE HER GİDENİN MEMNUN AYRILIP, DAHA ÇOK İNSANI YAYLA TURU İÇİN ÖZENDİRMESİNİ İSTİYORUZ. BU YÜZDEN BİZ SİZE EN İYİSİNİ SUNABİLMEK İÇİN CANLA BAŞLA GAYRET EDİYORUZ. EN ÖNEMLİSİ BU TURDA DENEYİM EDİNECEKSİNİZ. YAYLA YAŞANTISINA, YAYLA KÜLTÜRÜNE VE FOLKLORUNA ÇOK YAKINDAN TANIK OLACAKSINIZ. YAYLALARDA İNSANLARLA SOHBET ETME FIRSATINIZ OLACAK, HORONA KATILIP TULUMUN EZGİSİ İLE COŞACAKSINIZ, YÖRESEL YEMEKLERİ TADACAKSINIZ, EN GÜZEL TATİL FOTOĞRAFLARINIZI ÇEKECEKSİNİZ, KARADENİZ’İN DOĞASINI TANIYACAKSINIZ… FOLKLORU, MÜZİĞİ, MUTFAĞI ve YAŞAM TARZI SADECE TANIMANIZI DEĞİL SİZİ BU YAŞAMIN İÇİNE SOKUP BİREBİR ETKİLEŞİM İÇİNDE OLMANIZI İSTİYORUZ. DİĞER TURLARDAN FARKLI OLARAK YENİ DENEYİMLERLE EVİNİZE DÖNMENİZİ İSTİYORUZ…

1.GÜN: CUMARTESİ - GAZİANTEP ÇIKIŞ – GECE YOLCULUĞU

Akşam saat: 22:00’da Buhara Turizm önünden hareket ile ikramlar eşliğinde Amasya’ya doğru yola çıkıyoruz.

2.GÜN: PAZAR - AMASYA – SAMSUN

Sabah saatlerinde yüzyıllardır süre gelen ve ölümsüz aşkın sembolü Ferhat ile Şirin’in aşkını anlatan su kanalları eşliğinde Amasya’ya varıyoruz. Amasya’da vereceğimiz kahvaltının ardından, 8.000 yıllık geçmişe sahip Amasya’yı gezmeye başlıyoruz. İlk gezi noktamız, Gök MedreseTorumtay Türbesi (Panoramik Tur) ve Amasya Müzesi. Müze içerisindeki dünyanın en önemli 100 eserinden bir tanesi olan Hitit dönemi din anlayışında Fırtına Tanrısı Teşup’un Bronz heykeli ile Mumyalar bölümü ilginizi çekecek diyor, müze gezisi sonrasında Yıldırım Beyazıt Camisi ve Külliyesi’ni geziyor, Şehzadeler Parkı, Yalıboyu Evleri’ni fotoğraflıyor, Samsun’a hareket ediyoruz. Samsun’a varışımızın ardından, Onur Anıtı, Bandırma Vapurunu gezip, otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde. SAMSUN PARK İNN RADİSSON HOTEL

3.GÜN: PAZARTESİ - ORDU BOZTEPE –  GİRESUN KALESİ – KUZALAN ŞELALESİ – MAVİ GÖL – KULAKKAYA YAYLASI

Kahvaltının ardından Terme ve Çarşamba üzerinden Ünye’ye giriş yaparak muhteşem sahiller eşliğinde Türkiye’nin en uzun tünellerinden olan Nefise Akçelik Tüneli eşliğinde, Ordu’yu ve Karadeniz’i izleyeceğimiz, 485 metre yüksekliğindeki Boztepe’ ye teleferik ile çıkıyor, muhteşem manzaraya tanıklık ediyoruz. Kahvelerimizi içtikten sonra, ‘’Kirazın Dünyaya Yayıldığı Şehirdir’’ Giresun diyor, Giresun Kalesini ve Karadeniz’de yaşanabilir tek ada olma özelliğine sahip Giresun Adasını panoramik olarak görüyoruz. Aksu deresini takiben yeşile boyanmış müthiş bir doğa örtüsü sahip Tabiat Parkı Kuzalan Şelalesi ile devam ediyoruz. 20 metreden akan görüntüsüyle fotoğrafçılar ve gezginler için uğrak noktası konumundaki Kuzalan Şelalesi gezimizi tamamlıyor, Cehennem Deresi Kanyonunda sodalı su ile tatlı suyun bir araya gelmesiyle oluşan muhteşem bir manzaraya eşlik edeceğimiz Mavi Gölü görmeye gidiyoruz. Turkuaz renkleriyle birçok ziyaretçiyi ağırlayan Mavi Gölden ayrılıyor, yöre halkının "Sarı Avu" diye adlandırdığı "Zifin Çiçeği" ile İlkbahar’da adeta sarıya boyanan Kulakkaya Yaylası’na çıkıyor, göğe doğru dev ladin ağaçları arasındaki yürüyüşümüzün sonunda muhteşem manzarası ile bizleri karşılayan otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği KULAKKAYA YAYLASI BUTİK ZİFİN OTEL

4.GÜN: SALI - GÖRELE KEMENÇE MÜZESİ - AYASOFYA – ATATÜRK KÖŞKÜ - SÜMELA MANASTIRI – TRABZON

Kahvaltının ardından, sahile iniyor dünyanın en kaliteli fındığı olan Giresun Fındığı için kısa bir alışveriş molası veriyoruz. Kesap, Espiye ilçelerini takiben Kemençenin Anavatanı olarak kabul edilen Görele’ye varıyor, Kemençe Müzesinde, yöresel sanatçımızın bizler için çalacağı Giresun nameleri eşliğinde horona duruyor, salep ve meyan kökünden doğal olarak hazırlanan 300 yıllık geçmişi sahip Görele Dondurmasının tadına bakıyoruz. Görele’den ayrılıyor4000 yıllık kadim şehir Trabzon’a hareket ediyoruz. Görele ve Vakfıkebir üzerinden Akçaabat’ta varıyor ve Meşhur Akçaabat Köftesinin tadına bakıyoruz. Öğle yemeği sonrasında Trabzon’da 257 yıl Kommenos Devleti’ne ev sahipliği yapmış, “Kutsal Bilgelik” anlamındaki Ayasofya’yı geziyoruz. Duvarlarda resmedilen freskleri rehberimizden dinledikten sonra, el sanatlarından Kazaziye, Telkâri ve Trabzon Hasır işçiliğini göreceğimiz dükkân gezisini tamamlıyor, 390 rakımlı Soğuksu Mevkiine çıkıyoruz. 1890 yıllarda Banker Kabayanidis’in Barok Mimaride yaptırdığı ve Ata’mızın üç kez ziyaret ettiği Atatürk Köşkü’nü geziyoruz. Rehberimizin köşk anlatımı sonrasında gezimize, uzun bir tadilat sonrasında kapılarını yeniden ziyaretçilere açan Sümela Manastırıyla devam ediyoruz. Maçka üzerinden ünlü Seyyahlar Evliya Çelebi ve Marco Polo’nun izini takiben, Altındere Milli Parkı içerisinde 1650 yıllık geçmişe sahip Sümela Manastırı karşılıyor bizleri. (Sümela manastırının restorasyon çalışmaları nedeniyle gezilemeyecek olması durumunda rehber anlatımları manastır girişinde yapılır.) Manzara noktasından fotoğraf çekimlerimizi tamamlıyor ve Trabzon merkezdeki otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği TRABZON USTA PARK HOTEL

5.GÜN: ÇARŞAMBA - UZUNGÖL – RİZE BEZ ATÖLYESİ – AYDER YAYLASI

Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından, Çay Fabrikası ve Meşhur Sürmene Çakılarını göreceğimiz noktalara uğruyor, Solaklı Vadisi’ni takiben Soğanlı Dağları’nın eteklerinde 1090 rakımlı Uzungöl’e varıyoruz. Seyir Terasından ladin ağaçları arasındaki Tabiat Koruma Alanı olan Uzungöl’ü fotoğraflayıp, serbest zaman diyoruz. Belirlenen saatte araçtaki yerlerimizi alıyor, Uzungöl’ü arkamızda bırakarak, Türkiye’nin en çok yağış alan ili Rize’yi panoramik görüp, yöresel dokuma tezgâhlarında 300 yıl öncesine dayanan Rize Bezinin işlenişini seyredeceğimiz atölyemize uğruyoruz. Tezgâh başındaki bayanlardan Rize Bezi hakkında bilgileri alıyor, Hemşin usulü yazmaları bağladıktan birçok gezgin tarafından ziyaret edilen ulusal ve uluslararası dergiye, gazeteye kapak olmuş olan Fırtına Vadisinin muhteşem dokusuna giriş yapıyoruz. Dünyanın korunması gereken 200 ekolojik vadisinden biri olan ve endemik bitki türleri bakımından zengin bir faunaya sahip Fırtına Vadisi boyunca yolculuğumuzda, Rize’nin en küçük ilçesi Çamlıhemşin’de üzerinden Kaçkar dağları milli parkı sınırlardaki ‘’Bulut denizindeki Yayla’’ olarak tabir edilen deniz seviyesinden 1400 metre yüksekliğindeki Ayder Yaylasına çıkıyoruz. Gelintülü Şelalesi, Kalegon Mevkii, Aşağı Ambarlı Şelalesi ve Şenlik düzünü görüyor, Ayder Yaylası gezimizi tamamladıktan sonra, Fırtına Vadisinde Zipline ve Rafting için serbest zaman diyoruz. Konaklama ve akşam yemeği HANEDAN SUIT OTEL

6.GÜN: PERŞEMBE - ÇAMLIHEMŞİN – ZİL KALE – PALOVİT ŞELALESİ - GÜRCİSTAN BATUM TURU

Kahvaltının ardından, Çamlıhemşin’de bizleri bekleyen minibüslerimiz ile birçok gezgin tarafından ziyaret edilen ulusal ve uluslararası dergiye, kapak olmuş olan Kaçkar Dağı eteklerindeki Çat Vadisi turumuza başlıyoruz. 19. yy. sonlarında, Laz Mimarlarca yöreye uygun inşa edilen Konakları ve bölgenin en eski kemer köprüsü Çinçiva Kemer Köprüsünü görüyoruz. Sevdaluk dizisine ev sahipliği yapmış Konakları fotoğrafladıktan sonra, 700 rakımlı Sarp bir kayaya kartal yuvası şeklinde inşa edilen Zil Kaleyi ve Rize’nin  debisi en yüksek şelalesi Palovit Şelalesini görmeye gidiyoruz. Şelalenin muhteşem manzarasında vereceğimiz kısa molanın ardından öğle yemeğimizi yöresel tatlar olarak; Muhlama, Laz Böreği ve Tereyağında Alabalık şeklinde alıyoruz. Yemek sonrasında, Gürcistan Batum turumuz için Sarp Sınır Kapısına hareket ediyoruz. Gümrük işlemlerimizi tamamlıyor Batum turumuza başlıyoruz. St. Andrew Heykeli ve Gonia HisarınıTers Bina ve Ardagani Gölünü görüpturumuza yürüyerek devam ediyoruz. Orta Cami, Fener Kulesi, Piazza Meydanı, St. Nicolas Kilisesi, Gürcüler için gücü simgeleyen Medea Heykeli, Avrupa Meydanı gezilerimizin ardından mola veriyoruz. Astroloji Saati, Poseidon’un HeykeliNeptün Meydanı, Alfabe Kulesi, Kurban Said’in başyapıtı Ali ile Nino Heykeli gezileri sonrasında,  Batum’da konaklama alacağımız otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği BATUM EUPHORİA HOTEL

7.GÜN: CUMA - ÇORUH NEHRİ -  BORÇKA KARAGÖL - TORTUM ŞELALESİ – ERZURUM ŞEHİR TURU – GAZİANTEP

Kahvaltının ardından Batum’dan ayrılıyor, Türkiye’ye geçiş işlemlerimizi tamamlıyor, Borçka’da bizleri bekleyen minibüslerle Karagöl’e çıkıyoruz. Kıvrımlı yollar ve ladin ağaçları eşliğinde Mayasur ve Bandranala Şelalelerini izliyor, 1550 m yüksekliğinde Atanoğlu ve Heba Yaylası eteklerinde endemik türler bakımından zengin bitki örtüsüne sahip Tabiat Koruma alanı Karagöl’de doğa yürüyüşü ve fotoğraf çekimi için serbest zaman veriyoruz. Öğle yemeğinin alınmasının ardından, ipek yolu güzergâhındaki Artvin’de; Livane KalesiKahvecioğlu Vakfı’nca yaptırılan 22 metre yüksekliğiyle Türkiye’nin en büyük Atatürk Heykelini ve Dünyanın 6. Büyük Set Barajı ünvanlı Deriner Barajını görüyor, yolculuğumuza Gürcülerin Tao Klarjeti diye adlandırdığı Aşağı Çoruh Vadisiyle devam ediyoruz. Yol boyunca M.S 899 yılında bölgeye hâkim Gürcü Kral Aşod tarafından yaptırılan kiliseler hakkında bilgileri alıyor, 18.yüzyılda heyelan sonucu oluşan Tortum Gölü ve 48 metre yüksekliği ile sizleri büyüleyeceğini düşündüğümüz Tortum Şelalesini görüyoruz. Pirin Kayalar Geçidini aşıyor, sakin şehir ünvanlı Uzundere üzerinden, Anadolu’nun en yüksek şehir Erzurum’a varıyoruz. Kısa şehir turumuzda Anadolu Selçuklu dönemine ait Ulu Camii, Osmanlı Eseri Lala Paşa Camisi, Üç Kümbetler, Çifte Minareli Medresesi, Erzurum Kalesi ve Saat Kulesini panoramik olarak görüyor, akşam yemeğimizi yöreye has çağ kebabı ve kadayıf dolması şeklinde aldıktan sonra Gaziantep’e doğru yolculuğumuza devam ediyoruz.

Nakit

1.815 TL

1.875 TL

1.925 TL

6–12 Yaş (aile ile aynı odada)

1.345 TL

645 TL

685 TL

ÜCRETE DAHİL HİZMETLERİMİZ

Mercedes Travego veya Tourısmo Otobüsler ile ulaşım.

5 Gece Bölge Otellerinde Konaklama.

1 Gece Samsun, 1 Gece Kulakkaya Yaylası, 1 Gece Trabzon, 1 Gece Ayder, 1 Gece Batum Konaklama.

Toplam 6 Sabah Kahvaltısı  5 Akşam Yemeği.

1. Gün Amasya’da Sabah Kahvaltısı.

Otellerde alınacak 5 Sabah Kahvaltısı.

Otellerde alınacak 5 Akşam Yemeği.

Programda belirtilen tüm çevre gezileri.

Seyahat Sigortası.

Yolculuk sırasında ikramlar.

Profesyonel Rehberlik hizmeti.

Zilkale Minibüs Ücreti.

Milli Parklar Giriş Ücretleri.

Gürcistan Otobüs Ücreti.

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLERİMİZ

Öğle Yemekleri

Müze & Ören yeri giriş ücretleri.

Gürcistan Çıkış Fonu.

Borkça Karagöl MinibüÜcreti.

Son Gün Erzurumdaki Akşam Yemeği.

NOTLAR

OTOBÜSTEKİ YERLER İÇİN KAYIT SIRASINDA KOLTUK NUMARASI VERİLECEKTİR.

REZERVASYON İÇİN KİŞİ BAŞI 550 TL ÖN ÖDEMENİN ACENTAMIZA YAPILMASI GEREKMEKTEDİR.

KALAN BAKİYENİN HAREKET TARİHİNDEN 20 GÜN ÖNCE ÖDENMESİ GEREKMEKTEDİR.

02-05 YAŞ ÇOCUKLARA OTOBÜS’TE KOLTUK, OTEL’DE YATAK VERİLMEMEKTEDİR ve YEMEK’LERDE SERVİS AÇILMAMAKTADIR.

02-05 YAŞ ÇOCUKLARDAN SADECE ZORUNLU SEYAHAT SİGORTASI ÜCRETİ ALINMAKTADIR.

02-05 YAŞ ÇOCUKLARA OTOBÜSTE KOLTUK İSTENİRSE KOLTUK ÜCRETİ : 500 TL

REZERVASYON SÜRESİ

ÖDEME ALINMADAN YAPILAN REZERVASYONLARDA OPSİYON SÜRESİ 3 GÜNDÜR.

TURUMUZA KATILIRKEN : Karadeniz bölgesi sürekli yağış olan bölgelerden birisi olduğu için yanınıza Şemsiye, Yağmurluk, Hırka, Kazak almayı unutmayınız. Ayrıca rahat yürüyüş için spor ayakkabınızı, terliğinizi veya sandaletinizi, rahat kıyafetlerinizi, otobüste gece yolculuğu yapacağımız için otobüste kullanmak üzere küçük seyahat yastığınızı ve Karadeniz´deki anılarınızı devamlı hatırlamak için Fotoğraf makinenizi ve yedek hafıza kartı veya filmlerinizi ve yedek batarya ve pillerinizi yanınıza almayı unutmayınız.

TUR PROGRAMLARIMIZ 6502 NOLU TÜKETİCİ KANUNUNA UYGUN OLARAK HAZIRLANMIŞTIR.

DİKKAT: TC NOLU NÜFUS HÜVİYET CÜZDANINIZI SEYAHATE ÇIKARKEN YANINIZA ALMAYI UNUTMAYINIZ.

Rehber gerekli gördüğü takdirde, tüm programı gerçekleştirmek kaydı ile zamanlama ve program akışı konusunda değişiklik yapma hakkına sahiptir.

Çocuk indirimleri iki yetişkin yanında uygulanır. Tek bir çocuk için kullanılır.

*** Otellerde yöresel yemek olma zorunluluğu yoktur.

*** 3 Kişilik odalar, otellerin müsaitliğine göre verilmekte olup, bu tip odalarda 3. Kişiye tahsis edilen yatak standart yataklardan küçüktür. 3 Kişilik odalar 1 büyük yatak + 1ilave yataktan oluşmaktadır. İlave yataklar. Açma-kapama extra bed olarak adlandırılan yataklardan oluştukları için Tur katılımcısı 3. Kişi ve/veya çocuk rezervasyonlarında odalarda yaşanabilecek sıkışıklık ve yatak tipini kabul ettiklerini beyan etmiş sayılırlar. Çocuk indirimleri 2 yetişkin yanında kalan –yaş grubuna uyan- tek çocuk için geçerlidir.

***Ekstra turlar , servis aldığımız yerel acenta tarafından en az 20 kişi katılım şartı ile düzenlenmektedir. Yeterli sayı sağlanamadığı takdirde geziler yapılamamaktadır veya ekstra gezi fiyatları, içerik, kullanılacak araç katılımcı sayısına göre değişiklik göstermektedir. Ayrıca turların günleri ve saatleri, gidilecek yerlerde ki  müze, ören yerlerinin açık/kapalı olma durumlarına ve hava şartlarına göre rehber tarafından değiştirilebilir.

***Ekstra turlar katılımcının isteğine bağlı olup zorunlu değildir. Tur esnasında düzenlenen ekstra turlara katılmak istemeyen yolcular, yol üzerinde bulunan müsait bir dinlenme tesisinde beklemeyi kabul etmiş sayılırlar. Bu yolcular ekstra tur başlamadan yol üstü dinlenme tesisine bırakılıp, turun tamamlanması ardından bırakıldıkları noktadan alınırlar.

GÜRCİSTAN BATUM İÇİN BİLGİLENDİRME

Türkiye ile Gürcistan Devletleri arasında yapılan anlaşma gereği T.C. vatandaşları Batum´a üzerinde T.C. kimlik numarası bulunan yeni nüfus cüzdanı ile geçiş yapabilmektedir. Bunun dışındaki kimlik kartları ile (ehliyet vs.) geçiş yapılamamaktadır. Ailesi ile birlikte (Anne veya Babanın Aynı Anda) seyahat etmeyecek olan 18 yaş altı misafirlerimizin BATUM’A geçişleri için NOTER‘den onaylı MUVAVFAKATNAME almaları gerekmektedir.

Kimliklerdeki deformasyona bağlı Gürcistan sınır geçişinde yaşanacak problemlerden Acentamız sorumlu değildir.

Gürcistan girişi için Tüm misafirlerimizin (çocuk ve bebeklerde dahil) nüfus cüzdanında fotoğraf olması zorunludur.

Batum sınır geçişinde dönemsel yoğunluklardan dolayı geçiş işlemlerinde gecikme yaşanabilir, bu konuda rehberiniz gereken uyarılarda bulunacaktır.